sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

siisti nuttura

Eräs lukija tais kysyä multa vähän aikaa sitte, kuinka siisti nuttura tehdään. Siihenhän on siis kaksi tapaa. Toinen on hiusdonitsi ja toinen on tämä. Mulla siis on tätä tehdessä käytössä puhdas sukka, mistä on leikattu kärki pois ja se on sitten kieputettu niinsanotuksi donitsiksi. :--)


1.Tossa on mun hiukset ihan kokonaan avattuina ja toi on siis lähtökohta.

2. Hiukset korkealla ponnarilla. Mulla on oikeasti melko lyhyet hiukset joten en siksi ikinä oikeastaan pidä normaalia ponnaria. Näyttää oudolta :--D

3. Laitan "donitsin" hiusteni latvoihin tuollatavoin, niin että latvat menevät donitsin läpi hieman.

4. Melko huono kuva, mutta alan kieputtaa "donitsia" alaspäin, niin että hiukset taittuvat donitsin reunoille samaan aikaan kuin donitsi kierittyy alaspäin.

5. Tuossa raakaversio, miltä minulla kieputuksen jälkeen näyttää tuo nuttura. Eli aika paljon noita sojottavia hiuksia!

6. Laitan ylimääräiset hiukset kiinni erilaisilla hengettömillä ja normaaleilla pinneillä. Ihan siisti tuli, vai mitä? ;)

8 kommenttia:

  1. Pakko sanoo, et tykkään sun blogista tosi paljon! :) oot kaunis ja vaikutat ihanalta<3

    VastaaPoista
  2. Aww. Voi kiitos ihana! Ooon kovin otettu ;--)

    VastaaPoista
  3. annilla ihailija ;) :DD t: Betis

    VastaaPoista
  4. ::DDD Ihanaa, sellasta mä kaipailinkin :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva tää ohje! Ite oon tosi surkea hiustenlaittaja, joten tästä on paljon jeesiä!

    RECTEAHKUWJ

    VastaaPoista
  6. Sitäpämä toivoinkin : ) Hyvä että on apua !

    VastaaPoista
  7. Oi vitsi oon tässä kohta kokokaan läpi sun blogin lukenu ja musta tulee kyllä ihan vakkari lukija!! Osaat kirjottaa iiiiiiiihanalla tavalla ja oot nii nätti ja kivoja kuvia ja kaikkee :) eipä mulla muuta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! :) Tosi kiva, että miellyttää. :)

      Poista